Att följa andras bloggar

Jag har ju ett gäng bloggar jag brukar läsa, kanske inte varje dag men minst varannan dag. Jag kanske inte kommenterar varje gång men kan lungt säga att jag iaf läser.

Men jag har upptäckt att det uppstått problem med att följa bloggar och jag har framför allt en blogg som försvinner från min "följa-lista". Jag får inte upp hennes nya inlägg och missar därför massor och jag tycker det är skittrist. Det aboslut roliga är ju att hon kommer tillbaka ibland, visar några inlägg och sen försvinner hon igen. Det handlar inte om att hon skriver sällan för jag vet att det kan komma flera inlägg på en dag...

Har nån annan upplevt samma problem?

Kommentarer

  1. Ja, det händer och jag har ingen aning om varför!

    SvaraRadera
  2. Japp, Anna Malmborgs och Fia Fit vill inte funka i min blogglista. Super trist men jag har inget svar på varför.

    SvaraRadera
  3. Anna funkar för det mesta hos mig men jag märker att listan inte uppdateras i samma stund som bloggarna gör. Det kan ta en stund för den att hinna känna av så ibland hinner jag läsa ett inlägg som inte står i min lista.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2