En skön söndag

Jag har förträngt gårdagen, vill inte minnas det där fruktansvärda spektaklet som vi alla kallar Melodifestivalen. Är det inte dags att ge C Björkman foten?
Jaja...

Jag började min dag med att ge mig av till Österstad och Lina och lilla Edvin, för att gå en promenad. En timme gick vi på isgator där skridskor hade varit att föredra. Men halvmilen lyckades vi få till i benen och efter halva svängen ungefär somnade Edvin i sin vagn. :) Käkade ingen frukost innan så väl hemma dukade jag upp som en hotellfrukost. Kokt ägg, nybakat (bakeoff) bröd och apelsinjuice. Nu känner jag mig redo att anta söndagen.


mumsigt värre :)

Jag har bakat och nu står de och svalnar, ni får se senare vad det ska bli av dem. :)



Published with Blogger-droid v2.0.4

Kommentarer

  1. Åh vilken smarrig frukost! Härligt med en promenad innan frukost även om den var isig.

    SvaraRadera
  2. det är det som kallas för vardagslyx! Sådant ska man unna sig med jämna mellanrum....

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?