Ny leksak

Igår var jag och köpte mig en ny leksak, en ny dator. :)
Jag har aldrig haft någon bärbar utan jag har kört på stationära saker, eftersom jag mest spelat liksom. Det var innan internet, innan bloggen, innan facebook. ;)
Så nu kan jag sitta ute, jag kan surfa utan att behöva sitta på övervåningen som är 30grader varm om sommaren. :) Jippie!!


Idag ska jag leka frisör, en kompis till mig ska iväg på bröllop om två veckor och bad mig hjälpa henne. Jag ska få se klänningen och ja, tillsammans lista ut vad hon ska ha. Det är hennes syster som ska gifta sig och Lina ska vara tärna. Lina vet på ett ungefär hur hon vill ha det så det ska vi försöka få till. :)
Annars blir det en lugn dag, ska väl slänga lite sopor från byggandet som förövrigt är nästan klart. Det är bara duschväggarna som ska upp och det är sååå fint. :)

Vad gör du idag?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?