Vilket väder

Idag har det ju bara regnat och när man inte trodde att regnet kunde öka på så gjorde det precis det.
Tur att man var inne. ;)

Vi har slipat och målat idag, en målning till för kvällen sen är det nog dags att "nanna" kudde för någon sovmorgon (7.30) får jag väl inte i morgon. Snickarna lär väl vara här till 7. Men vad gör väl det, snart är det semester och då lär dem också ha semester och vi lär ha ett nytt badrum! *jippie*
Jag fotar ju under tiden arbetet fortgår men än så länge har jag inga före och efter bilder eftersom det inte är klart. Jag har ju försökt mig på en liten inredningsblogg "Det är dem små grejerna som gör det" där jag lagt upp några bilder än så länge och det är väl där som det mesta av dokumentionen kommer att ske. :)

Kommentarer

  1. Kul med en liten inredningsblogg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra, då ska jag gå in där å kika lite.
    Ha en bra vecka...
    kram ullamaria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2