"Domen"

Så skönt att äntligen få träffa sjukgymnasten idag. Men som alltid när man ska söka hjälp så brukar det ju lätta, så är det för mig iaf. Hypokondri, nope inte alls.
Idag har dock humöret påverkats av smärtan, har inte riktigt kunnat slappna av får då har det varit nån som stuckit kniven i mig. Riktigt ont och man blir precis svimfärdig av smärtan. Inte lätt att jobba med barn då direkt...
Jag har en höftled (tror jag det var) som har låst sig bakåt, låter det rimligt?. Hon tittade på ryggen/rumpan och såg att jag var sne, hon drog lite och gav mig ytterligare övningar att göra. På fredag ska jag återkomma, blir det inte bättre blir det besök hos kiropraktorn.
Det kunde bli dyrt sa sjukgymnasten men vad gör väl det om man blir bättre, det går ju liksom inte att sätta ett pris på sin hälsa.

Jag gör mina övningar och väntar och ser...

Kommentarer

  1. Så skönt för dig, ändå, att få "domen". Hoppas att det går att lösa med nya övningar! Jag kommer onekligen att tänka på dig varje gång jag gör sälen-övningen (McKenzie)! Haha! Krya på dig!! Var rädd om dig, livet går ju som sagt inte i repris!

    Kram Lindha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?