Om jag bara...

Om jag bara hade min mobil, så hade jag lätt kunnat mobilblogga...
Undrar när jag får tillbaka den, en vecka har gått och jag hoppas det inte är sååå mycket längre till.

Annars har vi teknik-strul här hemma igen, routern dog igår och nu måste kablar kopplas om, Lokförarn får inte bredbandet via routern längre utan måste använda det mobila. Byte av mobilt bredband är på gång men vad ska man ha. Tele2 har vi idag...

Det händer inte mycket här annars, jag bara går och går då jag deltar i en stegtävling. 1.5 vecka har gått och lika mycket återstår. Förra veckan gick jag över 119 000 steg och med det vann jag iaf förra veckan. Återstår att se vad vem som vinner den här veckan. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?