För snart 8 år sen...


När jag fyllde 25, för snart 8 år sen, fick jag ett jättepaket av min syster och hennes familj. I jättepaketet låg det mindre paket, jag minns en parfym bl a. För att fylla ut hade min syster, istället för frigolit, använt sig av tamponger. Andra sortering av tamponger som hon hade fri tillgång till då hon jobbade på Sanpoint i Mariefred som tillverkade pluggen för apoteket. Nu fyller jag upp för sista gången, 8år har det tagit mig att göra slut på dem. Tack Leila för att du sparat mig enorma pengar under dessa 8år, love you! :D

Kommentarer

  1. Love u 2

    Får se hur länge mitt eget lager räcker.....=)

    SvaraRadera
  2. OMG! Det slår ju tom mitt Tampax-rekord! :-D Ett år räckte det lagret!

    SvaraRadera
  3. Jösses!

    Du kanske får en ny laddning snart...

    SvaraRadera
  4. Den tiden är förbi......

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?