Vi spär på ytterligare...

Smärtan i ryggen känns bättre men genast måste det ju börja göra ont nån annanstans.
Fy bubblan för det här, även om det denna gång är självförvållat och totalt onödigt.

Imorse, trött och strömlöst, snubblar jag nerför trappen och tar de sista 3-4stegen i rullande ställning, landandes på tårna, på rumpan och sträcker på nacken...
Ont har jag framförallt i foten, men inget stoppar mig från att åka till vattengympan ikväll! :)
Men det känns däremot som att det ska bli otroligt skönt med lite semester snart.

Kommentarer

  1. Usch, tycker synd om dig och hoppas att du blir kvitt smärtan snart!
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?