Så var det över

Helgen kom och passerade, och fort gick det! :(

Igår var vi och firade Åsa då hon fyllt år i veckan, tårta och mys med söta Simon.
Premiärgrillade gjorde vi också igår, fläskfilé som smakade ljuvligt. Men jag saknade dock värmen och möjligheten att sitta ute och äta men det kommer snart.

Planen idag var att ta tag i trädgården, städa upp lite och klippa bort gamla blomrester (brukar spara dem till fåglarna om vintern), gammalt gräs som ligger i rabatter. Krusbärsbuskar som måste trimmas och äppelträd som måste klippas.
Och OMG så überdålig jag är på det hela, gröna fingrar har jag definitivt inte men jag försöker och det borde ju räknas iaf. ;)
Hur som helst så hann vi inte mycket, regnet kom ju...

Ny vecka i morgon och bara två veckor kvar till vår semester, jag längtar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?