Premiär

Idag har vi haft besök här hemma, min far har "tittat" förbi  och det var riktigt trevligt, kul att få pyssla om pappa lite. Lokförarn försökte byta vinterdäck på golfen men det gick inte så bra, de satt tydligen som berget och pappa var ju väldans snäll och kom med förslag på hur han skulle göra, i all välmening liksom. :)

Har premiär'at två grejer idag, tvättvindan har fått komma ut från vinterdvalan och första tvätten ute för året har torkat i vinden. :) Så gott det doftade sen.
Det andra jag plockat ut ur vinterdvalan är min grej, så härligt det var att susa fram. :) Blev en kortis bara, fram och tillbaka till kyrkan men så har jag ju inte använt den på väldigt länge men det måste det bli ändring på. Har en grej på gång, vill dock inget säga än.

Ny vecka, en låååång vecka kan jag tänka mig att det kommer kännas som. Har ju något att se fram emot veckan efter så det brukar ju gå långsamt då... ;)

Kommentarer

  1. Usch så nyfiken jag blir...

    SvaraRadera
  2. Visst har det varit underbart väder idag...
    hr har hojarna plockats fram på gatan åxå.ett säkert vårtecken.
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Ska ta tag i det där med tvättvindan i veckan. Finns nåt goare doft än den första tvätten som torkat ute?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?