Otur?


Just nu sitter jag och gör en säkerhetskopia på allt som finns i mobilen. Varför kanske ni undrar?
Jo, jag har en Vivaz Pro (med tangentbord) och nu råkar mellanslagstangenten gått sönder och jag har iaf minst ett år kvar på garantin.
Så idag när Lokförarn ville in till Tornby och shoppa knallade jag in på Telia-butiken och kollade upp om det gick att åtgärda. Självklart fick jag till svar och frågan om jag hade säkerhetskopierat det som fanns på telefon eftersom allt "nollställs" när den lämnas in.
Hm, det hade jag ju inte förstås så det var att åka hem igen och fixa det för att sen återkomma en annan dag. Tänkte ev åka in på lördag, har inget planerat för dagen och jag behöver shoppa lite grejer jag med. ;)

Vattengympa idag, det var ju sjukt länge sen jag gick på den. Var inte alls sugen att gå innan men när man väl kommer dit och sätter igång blir man ju sjukt peppad. :) Tomas är galet bra och man blir så glad.
Sista arbetsdagen i morgon och sen har jag ledigt, påsklov kan man kalla det förstås. :) Skulle ha jobbat måndag först bara men tyckte jag kunde unna mig lite ledigt.
Tisdag bär det av, då tar flyget mig och Lokförarn till Nice på franska rivieran och det ska bli superhärligt, både att komma iväg en sväng och sen se något nytt. :)
Längtar, längtar, längtar! Ska bara börja på och se vad man ska ha med sig i klädväg...

 Visst ser det härligt ut? :)

Kommentarer

  1. Ni kommer få det superfint!
    Ha en underbart skön semester....
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?