Hjälp?!?

Jag är en "all-ätare" vad det gäller musik och så har det alltid varit men på senare år har det blivit lite mer rock än innan. När jag gick på högstadiet/gymnasiet på 90-talet (närmare bestämt 94-97) fanns det cd-skivor som typ hette Power Ballads och jag vet att jag bara älskade dem skivorna.
Nu har jag suttit på spotify och försökt leta reda på dem skivorna men tydligen finns de inte...

Är det nån som råkar veta vilka låtar som var med? Det var två skivor vet jag och några låtar har jag koll på såsom;
Skid row - wasted time
White Lion - when the children cry
Mötley Crüe - home sweet home
Scorpions - wind of change

Den som sitter på info får jättegärna meddela mig! Tack! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?