Dålig uppdatering

Jag har varit dålig, jag vet men det har funnit anledningar.
  • försökt ge mig på datakursen PIM som vi ska genomföra
  • jobbat
  • sett färdigt på "min serie" *buhu för nu är den ju slut*
  • eller så kan man se det hela som att jag inte haft varken lust eller ork att blogga.
    Har haft slut på inspiration till att blogga och då är det väl bättre att låta bli?
Var till simhallen efter jobbet idag, blir ju ingen vattengympa i morgon eftersom vi ska ha kvällsmöte då. Lite surt sa räven eftersom torsdagar är så otroligt roliga men det är väl bara att gilla läget.
Visst är det härligt att våren är på gång, för det får man väl ändå kalla det va? Trots kylan/blåsten som härjat idag är det ju mycket ljusare och står man i lä värmer ju solen riktigt skönt. Kanalen börjar "komma" fram igen under snötäcket och jag hägrar mina promenader igen. Tog en igår och hade väl halva kanalen med mig hem under skorna, så lerigt det va...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?