Sjuk dag...

Igår var det en riktigt härlig dag som tyvärr fick sig ett riktig sjukt slut...
Som ni vet bakade jag ju bautabrödet från hell igår, fick skära upp det i ett antal bitar för att kunna frysa det. Till råga på allt hade jag bara 2L-påsar hemma och dem rymmer ju inte mycket...

När Lokförarn sen åkte till jobbet tog jag mig en dusch, tände i kamin och började slötitta lite på tv. Huvudvärken som hade varit närvarande under dagen började göra sig riktigt hemmastadd, mer än vad jag önskade... Det jag åt började åka hiss, det svartnade nästan för ögonen och ja, jag mådde inte så bra. 19.30 gav jag upp, ringde till Lokförarn och sa att jag gick och la mig. Fram till halv elva låg jag och slumrade till om vartannat. Varje gång jag rörde mig gjorde det ont i huvudet och hoppade i magen så pass att jag trodde jag skulle kasta upp, hade en hink vid sängen utifall att.
Ringde Lokförarn igen vid halv elva, sa gonatt och släckte (igen) och sov fram till klockan ringde imorse vid halv sju...
Idag mår jag bra och ska väl inte direkt klaga på att jag är trött... ;)


♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2