Är det mycket nu?

Förra veckan var jag på en introduktionskurs i en datautbildning som vi alla på enheten ska genomföra innan 2013. För det får vi 40 tim komp då utbildningen ligger på fritiden, så inte nog med att jag ska springa på en jävla massa möten på min fritid, jag ska även genomföra en familjegrupp (gällande ICDP – vägledande samspel som visserligen är självvald) plus att jag då ska genomföra den här PIM, som det heter.
Det bästa (för mig) är att jag tycker det är kul, jag gillar ju att sitta vid datorn och gör det ofta. PIM utgår från att man ska göra ett dokument i WORD eller liknande program, göra en PowerPoint-pres och göra en film (rörligt eller stillbild). Men det här är ju ”lätt” om man har lätt för datorer men har man problem med att bara slå på den är det här svårt, och då är 40 tim lite.
Så ärligt, det här kanske inte tar mig några 40 tim att göra, men jag får 40 tim komp som jag kan ta ut i sommar istället för 4veckors sem, tar jag bara 3 och 1 veckas komp och sparar allstå en vecka sem. *hoho* ME like!! :D
 
Men det är alltså delvis det här som gör att jag saknas här på bloggen, om nån saknar mig förstås. ;) Jag kikar in hos er andra men inte skrivit några kommentarer. Däremot lovar jag bättring på det området. :)
Jag hinner knappt träffa min sambo Lokförarn, vi har nu i två veckors tid gått om varann, Lokförarn kommer hem mitt i natten, kommer och lägger sig. Jag vaknar, går upp och åker till jobbet. Innan jag kommer hem har han åkt igen och så samma visa på natten…
Boooooring att leva med en Lokförare, men man måste se det positiva…
Vi sliter inte på varann. ;)

Kommentarer

  1. allting har sin tid.....

    Love U

    SvaraRadera
  2. PIM är a piece of cake. Jag hann igenom alla tre nivåer superfort! Hade jag inte gått hem för att föda barn hade jag gjort 4an o 5an också, som inte var obligatoriska, bara för att liksom. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2