20st vita tulpaner...


Igår köpte jag mig 20st vita tulpaner, bara för att jag är värd det! :)

Kommentarer

  1. Härligt! Jag köpte tio rosa till maken i måndag för att han var värd det! :-)

    SvaraRadera
  2. Klart att du är värd det, idag köpte jag mej en rosa ranunkel och en Twix, bara för jag är värd det ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Det gjorde du rätt i att unna dig!

    Jag bräcker dig ändå, köpte 10 röda och 10 lila... Härliga tulpantider ..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?