En helt vanlig lördag...

Sen slutet av förra veckan har magsjukan härjat hos oss på jobbet. Jag trodde att jag skulle klara mig, men på torsdagseftermiddagen började min mage att spöka. Men det blev inte så mycket mer än spökandet, det kom bara från ena hållet så jag känner mig rätt nöjd. Hoppas nu bara på att det räcker med det...
Har både kunnat äta ordentligt igår och idag så det bordeinte vara nån fara längre, har till och med lyxat till det med ett glas rödvin ikväll.

Idag var vi iväg en sväng, jag och Lokförarn. Vi tänkte gå en sväng men det blåste ju halv orkan här hemma så vi valde att ta bilen, hitta nån liten väg och gå på den. Vi fann ett ställe och följde vägen till dess ände. Vi kom fram till en liten privat väg som ledde ner till en badplats. Jättemysigt och vackert!


Imorgon är tanken att vi ska styra kosan mot Tallboda, där har Lokförarn sin mormor och henne har vi inte sett sen julafton. Det är väl den enda planen för morgondagen, än så länge iaf...

Kommentarer

  1. Fy för magsjuka! Det har pyrt lite här och där i min skolan också.

    Skönt att jag hittat dig igen.

    SvaraRadera
  2. Usch magsjuka är värsta sjukan! Hoppas du klarar dig från fler baciller.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Handsprit, handsprit och återigen handsprit....
    mitt 2011 ska jag fylla med mer god mat, mer roliga vänner, mer vit inredning, mer helgturer och mer glädje över att livet trots allt är så himla gött!
    Kram ullamaria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?