Dag 17 - ett favoritminne

Tänka, tänka, tänka…

Favoritminne – vad skulle det kunna vara?

Av alla de minnen man bär på och som alla är speciella på sitt lilla vis för det är ju därför man minns dem, välja ut ett som är en aboslut favorit…

När min systerson Isak föddes, första barnet i familjen och den lilla guldklimp som kom och som tillråga på allt blev min gudson.
När jag flyttade till Linköping för att plugga något som jag drömt om lääääänge
När jag mötte Lokförarn för första gången. ♥
När vi gjorde slag i saken och förlovade oss
När jag fick en London-resa (min första utlandssemester) i 30-års present
När jag och Lokförarn åkte till Paris, gud vilken underbar stad…

Oj, några blev det. ;)
Men något som slog mig nu, vet ni vad det var?

Ett favoritminne från Paris, i Montmarte, i ett gathörn ätandes varsin crepes (jag med nutella och kokos och Lokförarn med skinka och ost) och solen skiner samtidigt som det är kallt i skuggan. Då var livet riktigt underbart, att få uppleva en härlig stad med mannen jag älskar. ♥

Moi framför Moulin Rouge, strax efter att vi åt vår crepes :)

Kommentarer

  1. Härliga minnen och obeskrivlig lycka...
    Det bästa är nog ändå att ha någon att dela upplevelser med, så var rädd om Lokförarn...
    kram ullamaria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2