"Vi har rasat 124 kilo tillsammans...

Jo, så var artikeln ute och min mobil har pipit ett par gånger under dagen. Fick ett meddelande på FB om att man sett mig i tidningen, om han inte varit helt blind. :)

Så nu finns jag där, mina 15 min i rampljuset börjar idag!
Har fått veta att vinsten man kan få om man "tar hem" titeln  Årets viktklubbare 2010 är en shoppingrunda med en stylist. Det vore ju superhäftigt så nu vänder jag mig till dig...

Har jag din röst? SMS:a VK (mellanslag) Sara till 72 600.

Eller om du vill läsa om oss allihop eller lägga din röst på nån annan så kan du göra båda HÄR

  

Kommentarer

  1. Nu har jag röstat! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Jag läste om dig o jag röstar på dig med :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. sara! helt fantastiskt duktig är du :) jag röstar! stor kram från elina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2