My 15 minutes of fame?

Nu gäller det, nu är det min tur... eller nåt sånt. ;)

På måndag kommer jag finnas med i Aftonbladet, det ni... Smaka på den! *hihi*
Varje år har Viktklubb.se något som dom kallar för Årets viktklubbare och då kan man som medlem nominera antingen sig själv eller någon annan. I måndags fick jag ett brev att jag hade blivit utvald som en av de fem nominerade att bli Årets viktklubbare.
Jag visste att en vän hade skickat in men jag trodde ju inte att jag skulle bli utvald. I mailet var det ett gäng frågor som jag fick svara på ifall jag valde att vara med och bifoga en före- och en efterbild.

Klart jag vill vara med, har ingen aning om vad "vinsten" kan vara mer än titeln Årets viktklubbare men det är lite roligt ändå.
Och nu är det så här då, man behöver INTE vara medlem på Viktklubb.se för att kunna rösta utan vem som helst kan lägga en röst. Fick ett mail idag om att på måndag kommer artikeln med alla de som blivit nominerade och att man skulle berätta det för alla så de kan rösta...

Har jag din röst?

Kommentarer

  1. Just give us the länk and we will rösta! säger jag o talar för samtliga. :-)

    SvaraRadera
  2. Skitkul förresten! Grattis!! :-D

    SvaraRadera
  3. Hurra så glad jag blir för din skull,,,
    fantastiskt roligt.
    Jag ska rösta på dej!!!!!
    kram ullabella

    SvaraRadera
  4. Klart du har min röst!

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?