Idag blir det fredagsmys...

Vid 18 ska jag plocka upp min jämnåriga kusin vid tåget, hon ska komma ner och hälsa på oss över helgen.
Vi är som syskon, har vuxit upp med och hos varandra, bott grannar hela uppväxten och det är till min moster jag åker för att "tanka" lite mamma när "mamma-nerven" skriker. De är så otroligt lika även om min mamma har fler systrar är det ändå B som är mest lik.

Så ikväll blir det en sväng förbi bolaget ev, handla hem lite tacogrejer (för det gjorde ju inte jag igår och så gillar ju jag att shoppa?!? ;) ), mysbyxor, raggsocka och sen ett par feelgood-filmer och så lite fnitter. Det kan kanske finnas en ny kärlek i min kusins liv och I wanna hear all about it...

Så vad gör ni andra denna fredag?

  

Kommentarer

  1. fredagsmyser hemma med familjen!
    Hoppas ni får en mysig kväll.......love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?