Ett nytt försök med EFIT

Okej, nu ska jag göra ett nytt försök med det med EFIT (ett foto i timmen) så här håll till godo. ;) Klicka på bilderna om du tycker dem är något otydliga, de blir större då.


7:30 Sara slår upp de blå och funderar över livet ett tag
8:30 läser lördagens bilagor och dricker en kopp te
9:30 tar hand om tvätten som torkat
10:30 frukost och matplanering för dagen


11:30 matförberedelser då vi fick matgäster
12:30 en slät kopp kaffe när gästerna dök upp bjöd jag på,
ville ju inte att dem skulle "förstöra" middagen med en massa kaffebröd.
13:30 lammet är färdig, skuret och upplagt tillsammans med grönsakerna


14:30 middagen är uppäten och jag och R sitter och pratar
samt dricker lite vin som blev kvar efter maten.
Gubbarna jobbar ute.
15:30 Fika innan pappa och Rakel åker hem igen,
Lokförarn ska dra och jobba och kollar schemat på datorn


16:30 Blogg-koll
17:30 Let's zumba!
18:30 Två stora vita hundar genererar MÅNGA hårstrån, alltså dammsuga!!
19:30 Fick en massa äpplen av Lokförarn mormor under helgen, gör mos till min gröt.


20:30 hämtar ved och tänder i kamin

Det var min EFIT-dag, inte så märkvärdigt.

Kommentarer

  1. Nämen gud så fränt...
    hur gör man detta konststycke????
    Imponerad....
    kram ullabella

    SvaraRadera
  2. Men det var väl inte alls dumt! Kul att du fick in bilderna!

    SvaraRadera
  3. hur får du till bilderna ? är det i picnic? kram Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2