Drama

Tisdag; och vad brukar tisdagar betyda?!?
Vattengympa, härligt tänkte jag eftersom det har varit en rätt slö dag idag annars. Gjorde mig i ordning och gav mig av, kommer på plats och blir förvånad över avsaknaden av bilar på parkeringen.
Blickar upp mot simhallen och det är precis kolsvart!

Vad nu?!?
Vad är det här?!?

Jaja, gilla läget och åka hem igen var det ju bara att göra. Kollar nätet och upptäcker det här

Läskigt!
Sen måste jag ju säga att jag tycker synd om killen som springer in i bilen...

Kommentarer

  1. läskigt, tur du inte var där när det hände!

    Ha en supermysig helg nu i Malmö, blir nästan lite avis...

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?