Tveksamt

Idag tvekade jag att gå på vattengympan, grått och rått ute och bara tanken på att glida i en baddräkt och sen hoppa ner i en (kall) bassäng lockade inte direkt...
Men jag lät inte latmasken ta över, jag tog badväskan och gav mig av och tur var det!!!
För där var han, Tomas, mannen som inspirerar och motiverar att verkligen göra sitt bästa. Vikarie som hoppas in i bland men helt underbar.
Så även om mitt humör var på botten när jag kom dit, sköt det i taket och förbi när jag fick syn på honom!

Tänk att jag hade kunnat missa det...

Kommentarer

  1. Min latmask tog över och jag bokade av spinningen.
    Nu har jag bokat in mej imorgon istället för fredagsmys...
    jorå, det får man till straff för att man slöar till.
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter - tänk vilken förmåga en del människor har att lyfta och inspirera andra!

    Nästa EFIT är den 31 oktober - skriv nu upp det ordentligt ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?