P.S I love you...

Jag sitter och tittar på filmen P.S I love you på fyran, har inte sett den förut även om jag har hört mycket om den. Redan några minuter in i filmen tåras mina ögon och jag undrar hur resten kommer gå...
Däremot blir det så fel med fyrans reklamavsnitt, jag tycker det förstör mer än vad det gör nytta.
Eller vad gör dem för nytta egentligen?

Idag har vi varit effektiva här i Ekliden, vi har varit på återvinningen med (3) kassar med kläder som skulle kastas/återvinnas hos Myrorna, kartonger, papper/tidningar och ja, ni vet...
Iväg till Tornby och shoppa i div affärer, jag lyckades hitta ett par "nödskor" på ICA MAXI för 250kr, vi handlade på COOP och så var vi in på bolaget för inhandling av div rödvin. Vi brukar köpa några flaskor och spara dem, som vi i slutändan glömmer bort att vi köpt...
Glöggen (Blossa 2010) hade kommit så det var bara att säga till att jag beställt så fick jag mina flaskor, men jag ska hämta dem i veckan. Det blev lite körigt idag...

Sen hem och tvätta fönster och så trött jag var efteråt men så "bra" det blev. Det blev iaf snyggare än innan. ;)

Imorgon blir det Mamma Mia på Cloetta Center, det ska bli riktigt roligt. Vi såg ju den svenska versionen i Stockholm så därför ska det bli roligt att se den engelska nu. :)

Äsch, bäst att återgå till filmen! 

Kommentarer

  1. Oj, har Blossa redan kommit! Då blir det shopping imorgon!

    Jag fick inte se P.S. I Love You igår (jag har läst boken), för mina tonåringar skulle se på Ironman 2. Men eftersom jag spelade in filmen kan jag tackolov snabbspola reklampauserna...

    SvaraRadera
  2. Oj, den ser bra ut. Själv hade vi familjekväll och såg Vi hade i alla fall tur med vädret -tvåan. Inte riktigt lika mycke romantik, kan jag nog säga på rak arm.Men en del skratt i ala fall...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det finns så många saker jag känner igen i filmen. Det är en feel-goodfilm mitt i allt det svåra.

    Varm kram!

    Lånar din Nemistrip nån dag.

    SvaraRadera
  4. Har sett filmen en gång, älskade den men tjöt så förskräckligt att jag inte vill se den igen. Typ. :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?