Jag var sååå nära...

Jag var inte alls sugen på att gå på vattengympan idag, frös och kände mig trött men gav mig av ändå. Vet ju hur skönt det är efteråt...
Och tur var det för det var ju Tomas som höll i det, ni vet han som jag skrivit om förut.
Han som är super på att leda, inspirera och motivera oss till att göra vårt bästa!

Mailade till simhallen, till personalchefen, för att visa min uppskattning när de väljer honom. Jag kan tänka mig att det är lätt hänt att man bara meddelar när man är missnöjd över något och inte när man är nöjd.
Vi måste uppskatta varann mer...

Kommentarer

  1. Du har så rätt så att vi oftast bara klagar och sällan berömmer när vi är nöjda.
    Du är så duktig som åkte när det tog emot igår....

    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Fler borde göra så. :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?