Äntligen har mitt paket kommit...

För några veckor sen gjorde jag en beställning på Ellos.se och när paketet kom hem var hälften av grejerna för stora, vilket gjorde att det blev en retur med byte.
Det gick en vecka...
Det gick två veckor...
När det hade gått två och en halv vecka kollade jag var mitt paket tagit vägen. Då hade det blivit fellevererat och gått i retur, och av någon anledning hade Ellos trott att jag sänt det i retur, så det kom inget paket.
Hmpf, sa jag och ringde... och killen jag pratade med var jätterar och löste mitt problem och ordnade det både med gratis expressleverans och utan expeditionsavgift och i dag kom det... :)

skönt att ha inne nu när det börjar på att vara kallt ute. :)
ett gäng farfarstoppar i två pack, dem är supersköna!

och så ett par jeans i en mindre storlek än tidigare... Me likey!

alla bilder lånade från ellos.se

Kommentarer

  1. Vad peppande att få köpa en mindre storlek!

    SvaraRadera
  2. Precis dom mysbrallorna har jag åxå,
    sköna att ha inne å fint till luvtröja.
    Köpte rosa luvtröja på Esprite igår...
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?