Tänk för bara några år sen...

Ikväll är jag ensam hemma, Lokförarn kommer inte hem förrän i morgonbitti runt 3 eller nåt sånt och till råga på allt är det fredag och i varje hus och hem är det fredagsmys på tapeten.
Kommer ni ihåg den där kyckling på fredag som var innan fredagsmys-reklamen... ;) Vilken är bäst?

För bara nåt år sen hade jag krypit upp i soffan med den STORA påsen lösviktsgodis på magen och ett glas cola på bordet och glott på tv.
Vet ni hur jag har spenderat min fredag idag?

På gymmet, kan ni tänka er?
Jag valde att åka dit runt halv 7-7, minst folk eftersom alla var hemma och fredagsmös... :D

Jag bjuder på en påse godis här istället. ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?