SJ är för härligt!!

Ifredags gjorde jag en tågbeställning till Malmö den 5-7nov, vi ska ju åka dit och se Spamalot.
Pratade med en kille, bokar exakta platser och han berättar för mig att biljetterna blir något dyrare än vad de blir när man beställer själv via nätet eftersom han tar ut en "hjälp-avgift" eller vad man ska kalla det.
Fick all hjälp jag behövde, platser blev bokade och jag fick ett bokningsnr så jag var nöjd även fast de fick tekniska problem med telefonerna så jag blev bortkopplad...

Idag loggar jag in på min sida på SJ PRIO, då gör jag upptäckten att vi sitter INTE bredvid varann utan har stolarna bakom varann istället. Den ena biljetten kostade dessutom 200kr mer än den andra.
Blir förbannad, ringer till SJ och där får jag beskedet att biljetterna har troligtvis inte blivit bokade samtidigt och därför det ena dyrare priset. Att vi inte hamnat bredvid varann kan vara att de säten jag önskade så var det ena upptaget.
Ställer då frågan om inte kvinnan i luren kan hjälpa mig att ordna det men det gick inte, jag fick ringa till kundtjänst i morgon så skulle dem förhoppningsvis kunna hjälpa mig. Hon tyckte det var olyckligt när jag förklarar att jag bokat biljetterna samtidigt och att killen jag pratade med inte berättade för mig att den ena stolen var upptagen...

Gissa om jag "hänger på låset" i morgonbitti för det här får SJ fixa!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?