Shopping-lördag

Så var jag på plats, sitter i bilen och väntar. Jag är tidig, det öppnar inte förrän 10 och min kompis har inte kommit än. Vilken härlig lördag det här kommer att bli!! :)

update:
Det har varit en kanontrevlig dag. Ullis, en vän jag lärt känna via Viktklubben, och jag träffades för första gången idag och för att åka halva vägen var blev det A6 i Jönköping. De öppnade 10 och vi knallade runt därinne till klockan blev stängningsdags, dvs 17. Jag är lagom mör i benen, armarna är några dm längre än innan och på bankkontot saknas det några slantar. Kaffe har druckits, jag fick "surt" krypa till korset och bjuda fröken på kaffe och nötbar då jag förlorade vadet. Vi skrattade och pratade om precis allt och ikväll fick jag ett sms om att jag blivit "dubbad till vän för livet"... :)

nya te-muggar, en till mig och en till Lokförarn. Kan ni gissa vilken som är vems?
Ett förkläde blev det med, röd med prickar. Jag gillar rött... :)


två tunika-toppar från Kappahl och
2 soc-träningströjor från Stadium

Fick en "liten" hälso-goodie-bag från Ullis.

Här njuter hon av kaffet jag betalade,
men vi konstaterade att vi kämpade på ordentligt båda den veckan vadet pågick. :)

Kommentarer

  1. Men så roligt att ni träffats - minns era glada kommentarsbyten från förr!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?