Det här har jag gjort...

Kan ni tänka er mig göra den här?

Okej, idag har jag provat yoga och det var definitivt inget för mig. När jag tänker träning, tänker jag ökad puls, svett som rinner och hur mör och go man känner sig efteråt.
Yoga gav mig inget av det, jo pulsen ökade väl något och jag blev lite varm men mer än så var det inte...
Jag och Ingela tittade på varann och kontaterade att det fick bli ett pass i gymmet efteråt. Så nu har jag varit där och provat, kul var det och fler gånger lär det bli. Har provat lite maskiner som tränar armarna/gäddhänget, roddmaskinen och så blev det 30 min på gå-bandet.
Pulsen ökade, svetten rann och jag känner mig mör och redo för soffan. :)

Kommentarer

  1. Om du gör övningarna rätt så lovar jag att du har träningsvärk i morgon! Eller i övermorgon :) Som enskild träning räcker det inte för mig heller. Måste få svettas några gånger i veckan också!

    SvaraRadera
  2. Yoga inget för mej.
    Måste pulsträna ....går tre pass i veckan på f/å/s.
    Lugnet får jag när jag läser en bra bok...
    Trevlig helg,

    SvaraRadera
  3. JAg kör ashtangayoga och svettas som en gris ett par ggr i veckan.. skönt komplement och stretch till joggingen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?