Det gäller att vara tidigt ute, eller?!?

Tänk att det redan är onsdagkväll, jag hinner inte med!!! Det är bara att konstatera att det finns bara en dag på hela veckan, fredag. ;)
Det har varit saker hela veckan hittills så det är väl mest det som gör att jag känner att jag inte hinner med. Har väl inte heller haft något att blogga om men det har jag nu serrni. :)

Loggade in på både FB och här på blogger och ser att Anna Drott hade bokat två såna här, så jag blev ju tvungen att göra det med. Så två flaskor förväntar jag mig att få iaf. Är du sugen på att själv förbeställa kan du göra det HÄR
Det kanske känns lite tidigt att beställa den där redan men samtidigt spännande. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?