Annan prioritering?

Jag återkommer hela tiden till att det känns som om tiden rinner mig ur händerna, jag hinner inte det jag förut brukade hinna.
Har jag lagt till med nya aktiviteter som gör att tiden inte räcker till?
Har saker fått nya prioriteringar?

Jag jobbar, pysslar om hemmet och allt som hör till där, fixar med Viktklubben och allt som hör till det så egentligen där ligger det inte något nytt. Det nya är motionen...
Förr gick jag på morgonen, nu finns inte alltid tiden till det. Mitt morgonschema ser annorlunda ut och jag hinner inte alltid ut, vilket gör att jag tränar på eftermiddagarna. Då hinner jag inte alltid med bloggen...
Jag gör så gott jag kan och jag hoppas ni har överseende med mig... ;)

Det går kanon det här med GI-grejen, gillar det skarpt även om det ibland kan vara lite tungt att planera frukosten utan knäckemackan. Jag älskar ju knäckemackor, framförallt Wasa Havre... så gott!
Vågen visar härliga siffror, jag har gått ner 3.9kg sen den 9 augusti och det känns bra. Har inte gjort någon mätning än men ska göra det tänkte jag, kan ju vara kul att se skillnaden där också.

Nu ska jag glo på Whitechapel på 4:an, nån annan som följt serien?
En brittisk serie som utspelar sig i samma område där Jack the Ripper härjade 1888... Mord som sker på exakt samma sätt, spännande är den iaf. :)

Kommentarer

  1. En mycket bra serie......fast jag hade gärna sett ett annat slut......kul att det funkar med GI, jag är lite nyfiken också men det har inte blivit av än......vem vet när.....Kul med resultat!

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?