Idag satte det igång!

I förrgår damp det ner ett brev i min inkorg från en av tanterna i vattengympan. Hon ville bara meddela att det började idag och att vi (ev) skulle ha en vikare som jag gillar skarpt.
Jag blev överlycklig, först för att vattengympan satte igång igen och sen för vikarien. Så underbart att jag har gått och längtat hela dagen...
Men så på plats gör jag upptäckten att jag blivit lurad, det var inte alls den super-härliga-vikarien utan en annan något-mildare-vikarien som inte är lika "hård". Och även om jag blev besviken just där och då känner jag inget sånt nu, det kanske var rätt bra att det var den något-mildare-vikarien ändå eftersom det var första gången på ett par veckor. :)
Pratade även med tjejerna i receptionen om att jag skulle vilja testa gymmet och vill ha en genomgång av maskinerna. I nästa vecka hade de "instruktörerna" på plats så då var jag välkommen att höra av mig för att boka en tid... Jag är glad för att det är nästa vecka, då hinner jag övervinna rädslan att kliva in på gymmet... Jag sa det till tjejerna med att jag ville testa men var tveksam om jag vågade, då skrattade de åt mig... ;)

Men nu spottar vi i nävarna och kör igång igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?