Det här gillar jag...

Igår efter jobbet hoppade jag på cykeln till simhallen för att simma lite. Det var så lugnt och skönt i simhallen, bara jag där. Det blev inget med gym-träffen i torsdags då jag hade varken ork eller lust, jag gav väl efter för latmasken så jag avbokade min tid. Får ta det en annan gång... Men som sagt, eftersom jag slutade tidigt igår gav jag mig dit. Det var härliga 40 min och efter hade jag siktet inställt på bastun men det var tydligen avstängd så det blev inte så mycket med det.
Men jag kan lova att jag har lite träningsvärk idag... :)

(Anna; jag tränar i Ljungsbro simhall)

Kläderna som hänger är mina, gillar när det är tomt... :)
Jag kunde göra bomben så många gånger jag ville utan att störa nån... ;)

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2