Däckad...

Idag ligger jag däckad, har sovit större delen av dagen och det är väl först nu till kvällen som jag vaknar till och känner mig lite piggare.
Febern härjar från och till, jag hostar och nyser och ja, har helt enkelt åkt på en riktig förkylning. Lokförarn skojar och säger att det är cykeln som är boven. Den är säkert importerad från utlandet nånstans så jag har åkt på fågelinfluensan eller nåt... Han har nog lite för mycket fritid just nu... ;)

Ska strax fixa till en pizza här hemma, för äta bör man ju oavsett hur man mår, annars har jag levt på knäckebröd för det river så gott i halsen när man sväljer.

Så är jag lite frånvarande i bloggen vet ni varför, jag sover... ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?