Inte lika glad idag...

Eller jo det är jag nog men är väl mest en trött skit idag... sitter på jobbet och har gjort det sen igårkväll.
Har haft övernattning på förskolan, 3 personal och 12st blivande 6-åringar som går upp i förskoleklass till hösten.

Pizza, godis, film och dusch stod på schemat och sent blev det...
Tror att den sista som släppte ner ögonlocken gjorde det runt kvart i 12 i natt och då hade hon tydligen varit vaken sen 5... hon gick nog på övertid. ;)
Själv har jag sovit rätt illa, men det har gått bra ändå. Att jag är vaken nu, tjugo i 6 är för att det är jag som öppnar, så om 20 min öppnar jag dörren för de andra barnen som kommer.

Tur att jag har en kort dag idag! :)

Kommentarer

  1. Oj det lät som om du kan behöva en lite tupplur sen när du kommer hem idag! :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?