Fixar och trixar...

När jag köpte min mobil i söndags hade jag inte en susning om att jag kunde få spotify i mobilen för 29kr i månaden fram till januari. När jag sen gjorde upptäckten ringde jag telia och fick ordna det ändå så nu sitter jag här och letar låtar...
har du några förslag? Jag gillar allt, låtar med lite fart i och låtar som är lugna... nämn några. :)

Jag försöker också föra över dem till mobilen så jag kan lyssna på dem offline... :)
Vilken tillgång det är med Spotify, så många låtar och så lite tid eller vad säger man?


Kommentarer

  1. jag har haft en period med Queen och en period med Fréda......sen har jag fastnat för Amanda Jenssens skivor......finns massor.....sen kan du alltid söka på åttiotalet då hittar du massor!
    Love U

    syrran

    SvaraRadera
  2. Hej bruden! Lite låttips: Travie McCoy med "billionere", Broken Door med låten "Angel", Shakira med låten "Waka Waka", några tips, hoppas du gillar dem. Kram på dig ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?