Det gick inte att suga på den inte...

Blogger har lagt till med en ny flik, kallad Design... Jättehäftigt med lite nytt i bloggen, problemet är ju bara att hitta tillbaka till det "gamla". Det går ju liksom inte att testa lite, gå tillbaka till det gamla och "suga på karamellen" innan man bestämmer sig för hur man vill att det ska se ut.
Så just nu kommer bloggen se ut så här, helt okej än så länge...

Har glömt säga att min tradera-försäljning som jag nämnde för ett par dagar sen har gått bra. Jag har blivit av med båda väskorna, visserligen för det utropspris jag satt, men jag har blitt av med dem och fått en slant. :) Men jag vet inte om jag är så Tradera-frälst...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?