Tionde fotot?

En utmaning cirkulerar hos Anna Drott och anna med litet a där man ska leta reda på det inlägg som innehåller det tionde fotot. När man har lyckats lokalisera det ska berätta lite om det...
Jag hade "tur", det var en riktigt roligt foto... Eller vad säger du Leila? ♥


Det är ett knasigt foto på min syster, det är taget 2007 under oktobermånad men publicerat i mars 2008. Lokförarn och jag har varit och hälsat på då det varit Strängnäs-marknad, något jag försöker besöka varje år. Innan det här fotot är taget har vi ätit tacos, druckit x-antal glas rödvin och dessutom badat badtunna...
Räcker det som info? :)

  

Kommentarer

  1. och jag älskar dig också! Är det någon vinst med detta foto får du dela med dig.......=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?