Shop til you drop...


Bettan och jag ska in till Tornby och shoppa. Vad ska ni andra göra idag?

Kommentarer

  1. Ibland är man före i sina tankar.
    Hade tänkt mej en skön brasa och vårsånger men ligger med feber och urinvägsinfektion. Pinkar taggtråd.
    Men då kanske jag kan göra lite vackra kort istället....
    trevlig valborg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hittar massor!! Däremot undrar jag vad Bettan tänker på, hon ser faktiskt lite sammanbiten ut och det är inte den bilden jag har av henne......hon som alltid har ett leende i sitt ansikte! =)

    Love U

    SvaraRadera
  3. Leila, så här är det... det är tidigt på morgonen, Bettan är utan glasögon och hon fick nåt i arslet när jag tog fram kameran. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2