Noll blogginspiration

Så har det varit, noll blogginspiration har drabbat Ekliden under helgen och det började väl med att jag i fredags fick åka hem från jobbet, ta en Eeze och krypa i säng. Vilket i sin tur då gjorde att jag missade helgens händelse, bloggträffen på Riva med bland annat Anna och gänget. Jag hoppas ju bara att det kommer hända igen och då ska jag me... :)

Lördagen spenderades med farsgubben och hans orakel, var in till Tornby då pappa var tvungen att åka till Biltema. Stannade till vid Skopunkten och köpte mig ett par pjuck till helgen som kommer. Återträff med några från högstadiet, det ska bli riktigt trevligt. Många av dem har jag inte sett sen typ 94...
Så nu klapprar jag omkring här hemma för att gå in dem till lördag. :)

De skor jag har påminner lite om dem på bilden, men det är inte dem.
Men jag borde nog köpa såna där "kuddar" ni vet...

  

Kommentarer

  1. Trist att du inte mådde bra i fredags, hade varit roligt att få träffa dig. Lycka till med skorna! Jag köpte partyfeets på ica så de är nog inte så svåra att få tag på. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?