Samtal från igår?

Har precis lagt på telefon efter att ha pratat med en gammal vän från högstadiet, vi har varken setts eller pratats vid på iaf minst 10 år. Sist vi sågs hade han en rosa grisdräkt på sig (svensexa) och vi satt på en parkbänk och pratade skit hela natten.
Om två veckor är det dags för en återträff med högstadieklassen och det ska bli skoj att se alla. Tyvärr blir det ju inte "alla" eftersom alla inte kan eller vill men så är det och det är inte mycket man kan göra åt det.
Det har varit en träff (som anordnades av något företag) innan det här men jag var inte med då och nu har vi lyckats dra samman en del av gänget genom FB, men alla har ju inte FB och då blir det lite dektektivarbete. :)

Den här veckan har annars varit rätt hektiskt på ett eller annat sätt. Min tid har upptagits av olika saker som gjort att bloggen tyvärr kommit i skymundan och då är det tur att man kan mobilblogga. :)
Jag har inte kikat in hos er andra heller som jag brukar och det ber jag om ursäkt om, det ska bli bättre.
Var som sagt i Norrköping igår, i Ingelsta shoppingcentrum och vi kom faktiskt hem med kassar både jag och Lokförarn. :) Jag med ett par nya (walking)skor och ett allvädersställ och båda på rea, lovely!
Så nu jägarns kan jag powerwalka... :)

Lokförarn kom hem med en vårjacka så äntligen har han en jacka som det INTE står GreenCargo på... ;) Hittade lite annat med som gärna hade fått följa med hem men det ska jämföras med andra ställen först. :)

  

Kommentarer

  1. Visst är det lustigt med klassträffar, hur särskilt den manliga delen i klassen faller in i sina gamla roller i plugget!?!

    SvaraRadera
  2. Jag har bara varit på en enda klassträff - tio år efter nian. Tror inte att det blir fler och saknar dem inte. Hoppas att din blir bra!

    och du,i bloggvärlden behöver man inte be om ursäkt, man skriver när man kan och läser när man kan ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?