Vem är du?

I runda slängar kan man säga att jag har runt en 20 läsare om dagen, 20 olika personer som besöker min blogg. 20 personer som läser om mitt liv och finner det intressant (hoppas jag) och återkommer vid andra tillfällen. Alla lämnar inte kommentarer och det är inget jag kräver. Jag själv läser många bloggar och jag lämnar inte alltid kommentarer.
Men det vore roligt och veta vilka ni är som läser min blogg.

Kan du inte lämna en kommentar och berätta vem du är, hur du hamnade i min blogg och hur ofta du läser.

  

Kommentarer

  1. Jag läser varje dag.....fast jag orkar inte skriva varje gång......men det vet du ju....
    love U
    syrran.

    SvaraRadera
  2. Hittade hit via din kommentar hos mig! Alltid lika roligt när man hittar fina bloggar. Kram Kikan

    SvaraRadera
  3. Jag läser så fort du ligger med på startsidan i min blogglista (vilket de senast uppdaterade gör). Ofta är det varje dag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Barbro i E:A6 april 2010 16:35

    Jag läser lite då och då och lämnar ibland någon kommentar :)
    Jag är en gammal klasskompis fr Barn och Fritids programmet på gymnasiet.

    SvaraRadera
  5. Bloggläsare utan blogg!halkade in här från vem?? Hmm 0 koll just nu!
    Får en känsla av att vi ev träffats på annan plats i cyberspace!!
    Kommer att titt in igen!!
    Kram Evis/Emsa

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag hittade hit nu för första gången via Anna Drotts hemsida som jag följer. Nu kommer jag följa dig också!
    Jag heter Karin. Hej hej!

    SvaraRadera
  7. Ulla heter jag, Anna Drotts styvmor,
    Anna har tipsat om din sida...
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Hej, jag är St Paula från VK. Gillar ditt sätt att skriva och tycker det är mysigt att titta in på din blogg och dina bilder.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?