inte överens, du gör inte som jag säger!!!

Ja men så är det!
Har du lätt för att se bilder när du läser en text kanske du inte ska fortsätta läsa...

Ursäkta om jag är frispråkig! ;)

Min mage gör inte som jag säger, nu mullrar det som värsta vulkanen på Island och spyr ut (inte aska) men gigantiska gröna moln som ändå förgiftar omgivningen, som får plan att stanna av, som får blommor att avlida och som gör att Lokförare tar extra turer...
Jag vet vad orsaken till problemet är, iaf idag... Jag har druckit mjölk och det inte vanligt, dessutom har jag druckit rätt mycket mjölk. Men det var gott så jag får leva med problemet...


Imorgon kommer vår varmvattenberedare så förhoppningsvis kommer min "hem"träning igång till helgen. :) Sen är det ju skönt att den kommer för det börjar bli jobbigt att värma vatten på spisen för att diska.

Nu ska Sara sova, gott lär det bli i mina gröna moln...

Kommentarer

  1. är det så att du är lite laktosintolerant?
    jag har nästan slutat dricka mjölk, dricker det bara när jag äter pannkaka vilket inte händer så jätteofta......
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2