Det gör ont att gå till tandläkarn!

I plånboken iaf!

Kommentarer

  1. Ja usch vad mycket pengar! Finns roligare saker att lägga dem på.

    SvaraRadera
  2. Men så vet du att du är ok också!

    Tittar på dina porträtt i tidigare inlägg - otroligt! Du är så himlans bra, Sara! Känner du att du hinner med din viktminskning mentalt också? Jag uppfattar det som att du gör det och det tycker jag känns så bra.

    Och att jag läser din blogg och var jag kommer ifrån, ja, det vet vi ju...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?