Vi/jag packar...

Lokförarn har i uppgift att plocka fram sina grejer och jag packar resten... På bilden är det bara en provpackning, idag har vi pysslat lite mer och trixat med necessärerna. Ska bli intressant att väga stora väskan sen... Åh, vad jag längtar nu! :)

Plus på vågen, +0.5kg - lika mycket som det var minus förra veckan. Och jag kan tänka mig att nästa måndag inte lär visa något mindre men det återstår att se. God mat, gott att dricka och underbart sällskap brukar inte vara bra för figuren... ;)
Visst jag har inte tänkt tänka speciellt mycket på maten utan äta det som faller mig in men ändå inte överdriva. Ja, ni vet... bara leva och njuta av livet. Det kommer ju bli långa promenader så jag hoppas på att det jag stoppar i mig kommer att generera i bra stuns i mina ben.

  

Kommentarer

  1. Trevlig resa!!
    Väl mött/
    Anne

    SvaraRadera
  2. hoppas ni får en mysig resa och kommer hem utvilade och belåtna.....
    blir nästan lite avis, skulle vilja göra något själv också men just nu är det ebb i alla kassor pga den kalla vintern......så tråkigt, men min tid kommer väl....
    Ha en superduper resa! Ge gubben en grattispuss från mig.
    love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?