Tänk så skoj det kan vara

Tänk så skoj det kan vara med fenomenet Facebook och då menar inte jag pga Farmville, Café world, Farmtown och vad allt annat heter.
Utan för att man kan hitta gamla klasskamrater, gamla vänner som man växt upp med och ja, finna en massa roliga kort. Det är en kille från min skoltid som startat en sida för just skolan vi gick på, just nu håller han på och lägger ner ett enormt arbete med att scanna in skolkataloger och foton från skoltiden. Och då pratar jag inte bara från när jag gick utan även från 84-85, då min syster som är 7 år äldre finns med.

Tänk så skoj!

  

Kommentarer

  1. håller med, det är superskoj! Själv har jag hittat Elle, som vi kallade henne och jag har inte träffat, pratat eller skrivit med henne sedan jag slutade nian och det är ju några år sen nu.......hittade henne via den sidan där korten från oss finns....
    sen är det ju kul att se hur snygga vi var!!
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2