Plats för shopping måste man väl ha?

Förmiddagen och tidiga eftermiddagen har jag spenderat i sängen med en blöt, kall handduk över pannan och ögonen. Gick upp och hade världens huvudvärk som övergick i (troligtvis) migrän som gjorde att jag mest sov bort dagen. Synd eftersom Lokförarn skulle iväg och jobba idag och åkte redan mellan halv fyra och fyra.
Jag vaknade till vid 3 och kände att jag inte kunde ligga längre, hade ju planerat fisk till middag idag men jag orkade helt enkelt inte laga. Tyvärr fick det bli Familjen Dafgårds lasagne, vilken höjdar-middag på en söndag men så kan det väl bli ibland...

Igår provpackade vi lite, det kändes som om vi inte hade riktigt koll på vad vi ska ha med oss. Vi stod mest och tittade på varandra när vi upptäckte att väskan knappt blev full, vad jag minns blev den helt klart full när vi åkte till London. Vi kommer inte upp i några 32kg som väskan får väga men vi vill ju inte heller att sakerna ska fara runt under resans gång. Men det löser sig säkert, sa han som sket i vasken... ;)
Måste ju ha plats för shopping med eller hur?

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?