Förlägga saker

Jag är världsmästare på att förlägga saker, skulle det finnas ett mästerskap i det hade jag vunnit med hästlängder... Förstår inte varför egentligen men så är det. En väns mamma sa en gång till mig (och vännen) att hade inte huvudet suttit fast på kroppen hade vi tappat bort det med.
Jag försöker jämt hävda att jag har organiserat kaos men det går nog inte folk på längre, tyvärr!

Fast när man tänker efter, är jag nog snarare världsbäst på att hitta bra ställen att lägga grejer på men mindre bra på att komma ihåg var jag lagt dem.
Jaja, hur som haver... jag borde leta vidare. ;)

  

Kommentarer

  1. vad är det du letar efter?
    jag tror att så länge du letar så kommer du inte hitta det, men när du slutar leta så trillar du över det.......
    Ha en superbra helg!
    Love U

    SvaraRadera
  2. Hittat det nu?
    Du är inte ensam om det här problemet. Jag är exakt likadan...

    En del kallar det tankspridd...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?